Praktiken :)

2011-03-02 @ 17:16:52

Idag har det varit en intressant dag på Solhaga där jag praktiserar^^
Jag har fått tagit hand om en tant själv på morgonen när hon skulle gå upp, ta på henne kläder och sånt.
Sedan har jag fått mata en annan taten och kollat på när min handledare duschade en gullig liten gumma ^^
Sedan har vi ju min favorit som jag skulle gå ut på en promenad med idag, jag sa att vi skulle gå ut vid 10, så kommer hon halv 10 och vill gå ut men jag sa att hon får vänta lite.
Sedan när jag väl är klar och ska hämta henne, ja då har hon redan redan rymt ut xD och när hon kommer tillbaka sa hon "jag var ute i parken och väntade på dig men du kom ju aldrig" och jag bara " men lilla du, jag sprang ju omkring och letade efter dig här inne :o" och hon "Oj..vad dum jag var nu då *kram*"  hihi hon är så gullig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: